onsdag 27 juli 2011

Klädketchupeffekten

I går handlade jag mer kläder än jag gjort under de senaste två åren. Jag överdriver inte. Som tur var handlade jag de flesta på Emmaus för halva priset. Mamma blev nästan lika köpgalen som jag. En liten del av mig skäms, men en stor del är jäkligt nöjd och upplivad.

 Voilà!

Ralp Lauren-loafers och Kedskopior från Emmaus.









Tisha från Ralph Lauren och Kedskopior,
allt från Emmaus. Nyjeans från Weekdays.
Grön tröja med mörkblåa bårder från Emmaus.

Fjärilströja i ull och loafers från Emmaus.
Nyjeans från Weekdays.

Gröna örhängen från Emmaus, ring från Weekdays
och Kassettbandörhängen från Poplin.
Rosa reatröja från Weekdays.

Overall frånWeekdays.
Lång kofta från Nümph/Poplin.
Fin Snobbenpåse till örhängena från Emmaus.

Reatights från Filippa K.


Inga kommentarer: